Service
Beheer en Total Customer Care
Omdat een automatiseringsoplossing vaak een grote investering is, wilt u zo lang mogelijk gebruik kunnen maken van deze oplossing. Daarom hebben wij ons Total Customer Care concept ontwikkeld. Hiermee bieden wij een totaaloplossing voor het beheer, onderhoud en de beveiliging van uw software en hardware. Op het gebied van beheer bieden wij beheer op locatie of beheer op afstand. Door ons Customer Care concept hoeft u zich geen zorgen meer te maken over de kwaliteit en beveiliging van uw data en systemen. Door ons opgeleid personeel staat 365 dagen per jaar, 24 uur per dag onze storingsdienst tot uw beschikking.
Ons Total Customer Care concept zorgt voor een topconditie van uw applicaties en systemen. Ook zorgt ons concept voor preventie van calamiteiten, door mogelijke problemen in een vroeg stadium op te lossen. Ook zorgen wij voor een vooraf vastgestelde planning, waardoor minder ad-hoc werkzaamheden nodig zijn. Daar hoort ook een duidelijke verdeling van taken en verantwoordelijkheden bij, waardoor partijen makkelijker zijn aan te sturen. Tenslotte zorgen wij door het Total Customer Care concept voor kennisoverdracht vanuit Hamberg Connect, dit zorgt voor een hoger kennisniveau van uw medewerkers.
Ons Total Customer Care concept zorgt voor een topconditie van uw applicaties en systemen. Ook zorgt ons concept voor preventie van calamiteiten, door mogelijke problemen in een vroeg stadium op te lossen. Ook zorgen wij voor een vooraf vastgestelde planning, waardoor minder ad-hoc werkzaamheden nodig zijn. Daar hoort ook een duidelijke verdeling van taken en verantwoordelijkheden bij, waardoor partijen makkelijker zijn aan te sturen. Tenslotte zorgen wij door het Total Customer Care concept voor kennisoverdracht vanuit Hamberg Connect, dit zorgt voor een hoger kennisniveau van uw medewerkers.
Ons Total Customer Care Concept bestaat uit verschillende onderdelen. Ten eerste bieden wij facility management (beheer van uw bedrijfskritische systemen, zowel op afstand en op locatie). Daarnaast bieden we application management (optimaal afstemmen van uw bedrijfsprocessen met uw bedrijfskritsiche applicaties). Ook hardware service en onderhoud hoort bij ons Total Customer Care Concept. Hiervoor stellen wij een contract op voor het snel vervangen van defecte onderdelen en het verhelpen van hardwarestoringen. Tenslotte horen network control (beheer en signaleren van problemen in uw netwerk op afstand) en security management (optimaliseren van beveiliging) bij ons concept.