top of page

Beheer & support

Hamberg Connect biedt een totaaloplossing voor het beheer, onderhoud en de beveiliging van uw hard- en software.

Totaaloplossing voor beheer, onderhoud en beveiliging

U heeft veel tijd en geld geïnvesteerd in uw nieuwe automatiseringsoplossing. En daar wilt u nog lang de vruchten van kunnen plukken. Zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over de kwaliteit en de beveiliging van uw data en systemen. Daarom biedt Hamberg Connect een totaaloplossing voor het beheer, onderhoud en de beveiliging van uw hard- en software: Total Customer Care.

Vijf voordelen van Total Customer Care

Het Total Customer Care Concept van Hamberg Connect zorgt voor een:

  1. topconditie van uw applicaties en systemen;

  2. preventie van calamiteiten door mogelijke problemen in een vroeg stadium te detecteren en op te lossen;

  3. vooraf vastgestelde planning, waardoor minder ad-hoc werkzaamheden nodig zijn;

  4. hoger kennisniveau van uw medewerkers door kennisoverdracht vanuit Hamberg connect;

  5. duidelijke verdeling van taken en verantwoordelijkheden waardoor partijen makkelijk zijn aan te sturen.

Verschillende onderdelen van Total Customer Care

Het Total Customer Care concept van Hamberg Connect bestaat uit de volgende onderdelen: 

  • Facilities Management : beheer van uw bedrijfskritische systemen, zowel op afstand als bij u op locatie;

  • Application Management: optimaal afstemmen van uw bedrijfsprocessen met uw bedrijfskritische applicaties.

  • Hardware Service en Onderhoud: contract voor snel vervangen van defecte onderdelen en het verhelpen van hardwarestoringen.

  • Network Control: beheer en signalering van problemen in uw netwerk op afstand.

  • Security Management: optimaliseren van beveiliging van uw netwerk en data.

     

     

bottom of page